Vrácení a reklamace
Pro vrácení, výměnu a reklamaci zboží využíváme službu BACK Balík, která Vám zjednoduší celý proces. Věnujte prosím pozornosti i podmínkám uvedeným níže.
Pro zahájení procesu vrácení, výměny nebo reklamace zboží klikněte na službu BACK Balík.
Podmínky vrácení a výměny zboží
- nenošená obuv je bez známek poškození
- originální a nepoškozená krabice nebo obal
- nejpozději 14 dnů od převzetí zásilky
1. Vrácení zboží
Pokud vám boty nesednou, nevadí. Do 14-ti dnů je můžete čisté nenošené v původním obalu vrátit zpět na naši provozovnu. To můžete udělat následujícími způsoby, záleží, který vám vyhovuje.
1.1. Zásilkovnou
- Čisté nenošené boty v originální nepoškozené krabici pořádně zabalte.
- Balíček odneste na pobočku zásilkovny, kde stačí nahlásit vygenerovaný kód službou BACK Balík pro vrácení zboží.
- Cena za tuto službu je 69 Kč. Tuto částku vám odečteme z částky pro vrácení. Na podacím místě zásilkovny neplatíte nic.
1.2. Vlastní způsob
- Pokud vám nevyhovuje vrácení zboží přes Zásilkovnu, můžete nám balík doručit na vlastní náklady způsobem vám vyhovujícím.
- Jednoduše zvolte v menu služby BACK Balík Vlastní způsob dopravy.
Jakmile od vás zboží dostaneme zpět, neprodleně, nejpozději však do 14-ti dnů, vám zašleme elektronicky dobropis a současně s ním i peníze za zboží a dopravu na váš účet. Pokud jste zvolili jiný než nejlevnější způsob dopravy, rozdíl z ceny vám odečteme z vyplacené částky.
2. Výměna zboží
Pokud vám boty nesednou, potřebujete větší, menší nebo jiný model, nevadí. Zboží vám rádi vyměníme.
- Vytvořte si novou objednávku a v sekci doprava si zvolíte Výměna zboží, do poznámky připište číslo původní objednávky, za kterou chcete zboží vyměnit, abyste měli dopravu zdarma.
- Původní boty, které chcete vyměnit, čisté a nenošené zabalte v originální nepoškozené krabici a odešlete zpět k nám.
- Pro odeslání použijte jeden z výše uvedených způsobů.
Jakmile od vás zboží dostaneme zpět, okamžitě zašleme nové zboží stejným dopravcem jako v původní objednávce na stejnou adresu nebo výdejní místo. Zboží zašleme na naše náklady (platí jen u první výměny).
3. Reklamace
Objevila se na vašich botách vada v záruční době? Kontaktujte nás a my vyřídíme reklamaci v co nejkratším možném čase.
Samotný proces reklamace bychom vám chtěli co nejvíce usnadnit a zjednodušit.
3.1. Jak reklamovat
a) Pro zahájení procesu reklamace zboží klikněte na službu BACK Balík.
b) Reklamované zboží musí být odesláno čisté. Zašpiněné zboží nemůže být přijato k reklamaci.
c) Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
3.2. Jak odeslat
Odeslání a volbu kurýra si volíte sami na vaše náklady, které vám v případě uznání reklamace budou proplaceny. Pro odeslání doporučujeme volit ekonomickou cestu (např. Zásilkovnu na adresu), abyste minimalizovali náklady v případě neuznané reklamace.
3.3. Co následuje
a) po přijetí zásilky dojde k posouzení, zda je reklamace oprávněná či nikoliv. V případě uznání reklamace nastávají dvě možnosti, a to buď zboží opravit anebo vyměnit v případě neopravitelnosti zboží nebo když cena opravy převyšuje cenu zboží.
b) v případě opravitelné vady necháme zboží opravit u obuvníka a poté odešleme zpět zákazníkovi.
c) v případě neopravitelné vady zboží vyměníme za nové a odešleme zpět zákazníkovi. Pokud již zboží nemáme skladem, vrátíme vám peníze za reklamované zboží na účet.
d) reklamaci se snažíme maximálně urychlit. V případě, že by z nějakého důvodu nedošlo k vyřízení reklamace do zákonné lhůty 30-ti dnů, odešleme peníze za reklamované zboží na vámi uvedený účet.
e) ve všech případech vás budeme o přijetí, výsledku a případně také o průběhu reklamace informovat.
3.4. Reklamační řád E-shopu freefeet.cz
Reklamační řád se řídí zákonem č.89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
a) reklamované zboží musí být doručeno na adresu provozovatele E-shopu freefeet.cz: Veronika Šeděnková, Frýdecká 466/23, 73601 Havířov.
b) Náklady spojené s dopravou zboží k prodejci a zpět Vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybným používáním, mechanickým poškozením apod.)
- E-mailem nám zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží a doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.)
- Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží, např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu, benzín, čas apod.
c) Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
- Pokud zákazník poškodil zboží vlastní opravou nebo úpravou zboží.
- Při mechanickém poškození vzniklým nevhodným používáním.
- Opotřebením výrobku a jeho částí, způsobené jeho běžným používáním.
- Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace.
- Zanedbáním péče o zboží nebo bylo-li poškozeno nevhodně zvolenou údržbou.
- Zboží bylo poškozeno živly nebo při nehodě.
- Pokud zákazníkovi zboží nevyhovuje velikostí, barevně, materiálem apod., tak toto není možné uznat jako reklamaci. Pro tyto účely slouží 14-ti denní lhůta pro vrácení nebo výměnu zboží.